Основною силовою установкою, яка живить тягові електродвигуни електровозів та електропоїздів змінного струму, є тяговий трансформатор. Як правило, ці пристрої, окрім силової обмотки, мають ще й обмотку власних потреб для живлення допоміжних електричних машин та електричних кіл управління. На пасажирських електровозах на тягові трансформатори намотують обмотку живлення електричного опалювання вагонів, а на електропоїздах від обмоток трансформатора живляться також електричні кола опалення та освітлення салонів. Тягові трансформатори, на відміну від стаціонарних, мають широкий діапазон регулювання вихідної напруги. Вони повинні надійно працювати без додаткових ремонтів у проміжку між періодичними ремонтами при значному відхиленні напруги на струмоприймачі вище номінального значення, впливі вібрацій і поштовхів, значних динамічних навантаженнях, температурі навколишнього середовища в діапазоні від -40 до +50 °С, коротких замикань і впливі на обмотки комутаційних перенапруг, високій волог
Водяна система дизеля призначена в основному для охолодження дизеля так як температура при згоранні палива досягає 2000°С, і такий високий нагрів деталей міг би пр извести до значної деформації та розрушення деталей, пригорання масла, і як наслідок заклинювання поршнів в циліндрах. Ще однією задачею водяної системи являється охолодження масла дизеля в водо-масляному теплообміннику, та охолодження турбокомпресора і повітря що нагнітається ним в камеру згорання. Також задачею водяної системи є підігрів дизельного палива в зимову пору року та підігрів сходинки під ногами машиніста. Кількість води в дизелі 400 л, максимальна температура води 85° в основному контурі, та 65° в допоміжному. Подача насоса основного контура 133 200 л/год. Рисунок 1 – Водяна система дизеля ЧМЭ3: 3 – опалювальна сходинка; 5 – калорифер; 7 – охолоджувач нагнітаючого повітря; 8 – турбонагнітач ; 12 – водо-масляний теплообмінник; 13, 47, 50 – патрубки; 14 – колектор гарячої води; 17, 26 – правий і лівий розширю
Комментарии
Отправить комментарий