Паливна система дизеля призначена для зберігання, підігріву, очистки і подачі палива в циліндри дизеля . В систему входять паливний бак, паливопідігрівач, паливопідкачуючий і ручний насоси, фільтри грубої і тонкої очистки, паливні насоси високого тиску, форсунки, регулятори і трубопроводи з клапанами. Максимальна подача паливопідкачуючого насосу – 2500 л/год Рисунок 1 – Схема паливної системи дизеля: 1 – паливний бак; 2, 3 – зливні труби; 4, 9 – зливні колектори; 5 – паливний насос високого тиску; 6 – вентиль; 7 – перепускний клапан; 8 – паливний колектор; 10 – форсунка; 11 – фільтр тонкої очистки; 12 – тарілка під фільтрами; 13 – запобіжний клапан; 14, 20 – зворотні клапани; 15, 16 – крани; 17 – ручний насос; 18 – паливопідкачуючий насос; 19 – фільтр грубої очистки; 21 – всмоктуюча трубка; 22 – брудозбірник; 23 – паливопідігрівач; а – овальне вікно Принцип дії При робочому дизелі циркуляцію палива в системі забезпечує паливопідкачуючий насос, що приводиться в дію від колінчасто
Комментарии
Отправить комментарий