6.11.2020 Група №15 Тема: Головний вимикач

 Призначення ВОВ-25-4М

Повітряний однополюсний вимикач ВОВ-25-4М призначений для оперативного відключення первинної обмотки тягового трансформатора електровоза від ланцюга струмоприймачів, а також для автоматичного відключення при коротких замиканнях і перевантаженнях електрообладнання. Вимикач змонтований в спеціальному люку на даху електровоза. Глибина занурення його частин під площиною кріплення становить близько 100 мм. Частини вимикача, розташовані на зовнішній стороні його корпусу, розраховані для роботи на відкритому повітрі, а расположенниевнутрі корпусу і під площиною кріплення - для роботи в закритому приміщенні. Вимикач відповідає вимогам ГОСТ 687-70, 688-67 та ТУ 16-520. 036-72.

Технічні дані вимикача ВВВ-25-4М наступні:

Номінальна напруга 25 кВ + 25%

Номінальний струм 400 А

Граничний струм відключення 10 000 »

Наскрізний струм короткого замикання 25 000 »

Номінальний тиск стисненого повітря в баку 9 кгс / см2

Діапазон робочих тисків стиснутого повітря в баку 6-9 »

Потужність відключення:

номінальна в діапазоні робочих тисків 6-9 кгс / см2 250 МВ-А

при тиску нижче 6 кгс / см2, але не менше 5 кгс / см2 125 »

при дворазовому відключенні без пополненіязапаса повітря в баку вимикача і початковому тиску в ньому не менше 8 кгс / см2 250 »

то ж при тиску не менше 7 кгс / см2 125 »

Межі ступінчатого регулювання струму уставки на проміжному реле для автоматичного відключення 200-500 А

Точність струму уставки:

до 350 А ± 10%

понад 350 А ± 5%

Власний час автоматичного отключеніяот проміжного реле:

при дворазовому струмі спрацьовування, не більше 0,04 спри струмі, рівному 130% струму спрацьовування не більше 0,06 »

Власний час відключення від електромагніта змінного струму в ланцюгах спеціального захисту 0,05 »

Номінальна напруга постійного струму ланцюгів управління 50 В

Межі зміни номінального напруги в ланцюгах управління 65-120 В

Допустима тривалість електричного імпульсу на електромагніт включення не більше 5 з

Струм, споживаний включає електромагнітом при напрузі 50 В 2,35 А

Те ж відключає електромагнітом утримує типу при напрузі 50 В 0,142 »

Тиск, при якому спрацьовує автомат мінімального тиску:

на замикання контактів 5,8-0,2 кгс / см2

на розмикання контактів 4,8-0,2 »

Число блок-контактів:

замикаючих 3

спорогенезів 3

Маса вимикача 200 кг

Маса високовольтного трансформатора струму 48 »

Діапазон робочих температур від +60 до -50 ° С

Конструкція головного вимикача ВОВ-25-4М

Опорною конструкцією вимикача (рис. 58 н 59) є силуміновий корпус 66. Ущільнення між корпусом 66 і настановної майданчиком даху забезпечено гумовим шнуром 67, що закладаються в паз корпусу 66. До однієї з Степок корпусу 66 прикріплений за допомогою патрубка повітряний резервуар 1 ємністю 32 л . З резервуара 1 в корпус 66 виведена трубка 2 для спуску стисненого повітря і конденсату. Трубка 2 закінчується в корпусі 66 штуцером 62 з внутрішнім різьбленням труб. Уг ". До цього штуцера підключена відводить труба з запірним вентилем.


Рис 58. Загальний вигляд вимикача ВОВ-25 4М

Над корпусом 66 встановлені повітропровідної ізолятор 46 (див. Рис. 58), дугогасильні камери 52, нелінійний резистор 65 (рис. 60), роз'єднувач 58 (див. Рис. 58) і поворотний ізолятоо роз'єднувача 60. Між ножами роз'єднувача шарнірно укріплений висновок 59 , призначений для приєднання вимикача до високовольтної мережі.

Другим висновком вимикача служить фланець 49 дугогасітель-ної камери 52.

Починаючи з електровоза ВЛ80М11, для обмеження перенапруг при відключеннях дугогасительниє контакти вимикача шунтовані високовольтним нелінійним керамічним резистором ВНКС-25М.

На корпусі 66 закріплений заземлюючий кронштейн 57 для заземлення ножа роз'єднувача у відключеному положенні вимикача. На кронштейні 57 є болт 45 для приєднання заземлювальної шини. Заземлювати корпус вимикача іншим шляхом заборонено.

Усередині корпусу 66 змонтовані механізми управління вимикача: блок 9 (рис. 61) головного клапана і приводу, клапанотключенія 14, клапан включення 13, що включає електромагніт 15 (див. Рис. 59 і 61), що відключає електромагніт утримує типу 16, що відключає електромагніт змінного струму 36, блоки-ровочной-сигнальний апарат 38, автомат мінімального тиску 4, панелі затискачів 37, проміжне реле 63. У корпусі 66 (див. рис. 58) також розташовані штуцери 3 (див. рис. 59 і 61) для під'єднання яке живить воздухопровода і 5 для трубки з манометром, що мають внутрішню різьбу труб. '/ Г ".

Струмоведучий контур камери утворений нерухомим контактом 56 (рис. 62), який служить і контактом роз'єднувача; циліндром 54, спаяним з трубою 53, закінчується гнучкими ла-мілинами 51; рухомим дугогасительного контактом 43, пов'язаним штоком з поршнем 44; дугогасительного контактом 50, в якому влаштовано сопло; патрубком 42, фланцем 49, до якого підключена ошиновка. У патрубок 42 вбудований обмежувач дуги 41, що закінчується тугоплавким наконечником. До фланця 49 прикріплений корпус 48 з вихлопних клапаном 40 і демпфером 39 для пом'якшення удару.



Рис 60 Вид зверху на дугогасітельіую камеру і нелінійний резистор ВНКС-25М

Всі контактні поверхні токоведущего контуру покриті шаром срібла з метою забезпечення надійного електричного контакту.

Контактна зусилля між дугогасильними контактами становить приблизно 45 кгс; це зусилля створює пружина 47 при втискаючись контакту 43 на 8 мм. Втискаючись створюють вгвинчуванням патрубка 42. Для пом'якшення ударів поршня 44 при його переміщенні в крайнє праве положення передбачено демпфер 55, набраний з гумових і сталевих шайб.

Принцип дії головного вимикача ВОВ-25-4М

Операція включення. Перед операцією включення вимикача необхідно підняти тиск стисненого повітря в баку не менше ніж до 6 кгс / см2. При цьому блск-кон-такти автомата мінімального тиску 4 (див. Рис. 59 і 61) замкнуться і підготують спільну ланцюг управління. У відключеному положенні вимикача контакти 50 і 43 дутогасітельной камери замкнуті (вони розмикаються тільки на короткий період гасіння дуги при відключенні), тому для включення вимикача досить включити його роз'єднувач.


Операція включення починається дією включає електромагніту 15 постійного струму напругою 50 В. Ланцюг котушки цього електромагніту заведена через контакти сигнально-бло-кіровочного пристрою 38. При подачі на котушку електромагніта 15 оперативної команди на включення його сердечник втягується н штоком відкриває пусковий клапан 13, внаслідок чого стиснене повітря з патрубка 28 по каналах 10 і 12 спрямовується в циліндр 8 і переміщує в крайнє ліве положення поршень 1 /. Цей поршень за допомогою штока 22, тяги 17 і важеля 18 повертає вал 35, ізолятор 60 і роз'єднувач 5с? на кут 60 °. Ножі роз'єднувача при цьому замикаються з нерухомим контактом 56. В кінці повороту вала 35 важіль 61 повертає вал сигнально-блокувального пристрою 38, контакти якого переривають ланцюг включає електромагніту 15. Сердечник електромагніту повертається у вихідне положення і пусковий клапан 13 закривається. При закритому клапані стиснене повітря з циліндра приводу через канали 12 і 21 виходить в атмосферу. На цьому операція включення закінчується.

При повороті вала важіль 25, що сидить на валу, за допомогою ланок 24 і 23 звільняє від натягу заводну пружину 27 електромагніту 16, і сердечник цього електромагніту надалі утримується під утягненому положенні, якщо котушка електромагніта знаходиться під струмом. Якщо ж після включення вимикача котушка утримує електромагніту 16 виявиться чомусь знеструмленою, почнеться негайно операція відключення. Дзвінкова робота вимикача (чергування операцій включення п відключення) запобігає в цьому випадку спеціальної релейного ланцюгом, що входить в загальні ланцюга управління електровозом. Обмеження швидкості руху рухливих частин при включенні вимикача відбувається завдяки компресії повітря з лівого боку поршня 11 і наявності клапана 7 в циліндрі приводу.

Головний вимикач ВОВ-25-4М. операція відключення

Операція відключення. Головний вимикач відключається при спрацьовуванні або утримує електромагніту 16 постійного струму, або електромагніту 36 змінного струму. Утримує електромагніт 16 спрацьовує при розмиканні ланцюга котушки під дією робочої пружини 26. У стані готовно сти сердечник електромагніта підтягнутий, котушка знаходиться під напругою, заводна пружина 27 ослаблена. Електромагніт 16 забезпечений двома котушками, висновки яких заведені в коробку затискачів, змонтовану на його корпусі. Котушки напругою 50 В з'єднані паралельно. Розмикання ланцюга утримує електромагніту може бути здійснено трьома способами: розмикаючими контактами проміжного реле 63 при дії його від максимального захисту; розмикаючими блок-контактами автомата мінімального тиску при зниженні тиску нижче допустимої межі; кнопкою управління при оперативному відключенні.

Електромагніт 36 призначений для потреб спеціального захисту і спрацьовує при подачі на нього змінного струму.

Під дією будь-якого з цих електромагнітів повертається важіль 33 і відкривається пусковий клапан 14, через який стиснене повітря з резервуара надходить по каналах 10 і 34 до поршня 32 головного клапана 30, переміщаючи поршень в крайнє ліве положення. Внаслідок цього відкривається головний клапан 30, через який стиснене повітря надходить з резервуара по каналу 31 і пустотілих ізолятора 46 в порожнину дугогасильні камери 52. Паралельно з цим стиснене повітря по каналу 19 надходить в проміжний обсяг 6 і далі через діафрагму 20 до поршня 11 приводу.

У порожнині дугогасильні камери під дією наростаючого тиску рухомий контакт 43 (див. Рис. 61, 62), пов'язаний з поршнем 44, зміщується вправо на 25 мм, стискаючи пружину 47, Удар поршня гаситься буферним пристроєм 55. Внаслідок зсуву контакту 43 відкривається сопло, влаштоване в нерухомому контакті 50, через яке повітря спрямовується в порожнину головки 48 і далі через вихлопної клапан 40 виходить в атмосферу.

Електрична дуга, що утворилася між контактами 50 і 43, втягується потоком повітря в сопло контакту 50, перекидається на обмежувач 41 і внаслідок інтенсивного обдування струменем стисненого повітря гасне. Виникаючі при відключеннях перенапруги знімаються нелінійним резистором.

Одночасно поршень приводу переміщається в крайнє праве положення, повертаючи вал 35 з ізолятором 60 і роз'єднувачем 58 на 60 °, в результаті чого переривається ланцюг роз'єднувача. При повороті вала 35 важіль 25 проміжними ланками 24 і 23 розтягує жорстку заводну пружину 27, пов'язану з сердечником утримує електромагніту 16. Так як жорсткість заводний пружини 27 вище жорсткості робочої пружини 26, сердечник електромагніту втягується, закривається пусковий клапан 14 і відкривається вихід в атмосферу з циліндра головного клапана, внаслідок чого тиск у циліндрі головного клапана падає до атмосферного, і поршень клапана повертається у вихідне положення під дією пружини 29, а головний клапан закривається. Після закриття головного клапана тиск в камері падає, рухомий контакт камери під дією пружини 47 повертається у вихідне положення, замикаючи контакти 50 і 43 при відключеному роз'єднувачі. На цьому операція відключення закінчується.

Оскільки роз'єднувач може відключати тільки знеструмлену ланцюг, необхідно створити такі умови, при яких процес відключення роз'єднувача починався б після гасіння дуги в камері. Це забезпечується деяким запізненням, з яким починається відключення роз'єднувача щодо моменту розбіжності дугогасних контактів. Запізнення відключення роз'єднувача виникає тому, що наповнення циліндрів приводу відбувається через додатковий обсяг 6 і через малий отвір діафрагми 20. В результаті цього зростання тиску в циліндрі кілька сповільнюється. При надходженні повітря в додатковий обсяг пластинчастий клапан 7 закриває отвір, залишаючи відкритим тільки невеликий отвір діафрагми 20. Додатковий обсяг і діаметр отвору обрані так, щоб час запізнювання роз'єднувача становило 0,03-0,035 с.

У відключеному і включеному положеннях вимикача вал роз'єднувача фіксований спеціальним доводить механізмом 64. На нижньому кінці вала укріплений покажчик положення з написами Увімкнути. або Вимкн.

Механізм вимикача закритий знизу кожухом, який на малюнках не показаний.

На електровозах ВЛ80к з № 429 для зручності монтажу та експлуатації подсоедненіе електричного кола управління вимикача до електричного кола управління і захисту електровоза виробляють двома штепсельними роз'ємами ШР1 і ШР2 (рис. 63).

Догляд в експлуатації

Догляд в експлуатації. Установка вимикача. При установці необхідно стежити, щоб установчі майданчики люків були рівними. Вм'ятини і прогини на майданчиках не повинні перевищувати 1 мм. Перед установкою вимикача і високовольтного трансформатора струму необхідно видалити з них консервирующую мастило і перевірити наявність гумових прокладок в пазах вимикача і під фланцем трансформатора струму.

Болти, що кріплять вимикач і трансформатор струму до настановних майданчиків, затягнути рівномірно, а по закінченні роботи місця сполучення зафарбувати олійною фарбою. Ошиновка вимикача слід робити з таким розрахунком, щоб уникнути передачі зусиль на ізолятори від натягу проводів, що підводять. Після установки вимикача необхідно:

перевірити затягування всіх болтів і гайок, що кріплять фарфор, за допомогою граничного ключа, який би крутний момент до 2 кгс-м, і очистити фарфор і інші частини вимикача і трансформатора струму від бруду, застосовуючи обтиральний матеріал, що не залишає ворсу. Кінці кріпильних шпильок змастити тавотом;

до хвостовика заземляющей стійки 57 (див. рис. 58) болтом 45 приєднати заземлювальну мідну шину, зачистивши попередньо контактні поверхні і змастивши їх тонким шаром технічного вазеліну. Перетин заземляющей шини має відповідати за термічної стійкості найбільшому току короткого замикання в контактній мережі при найбільшій витримці часу фідерних вимикачів на тяговій підстанції;

під'єднати до штуцера 3 (див рис. 59) вимикача за допомогою накидної гайки з різьбою труб, '/ г "живить повітропровід з мідної або латунної труби з внутрішнім діаметром не менше 16 мм, виключаючи при цьому можливість скупчення в ньому вологи;

під'єднати до штуцера 5 (див. рис. 61) трубку з манометром, а до штуцера 62 (див. рис. 59) - трубку з краном для спуску конденсату за допомогою гайок з різьбою труб, на вимикачах, які не мають штепсельних роз'ємів, виконати монтаж електричних ланцюгів вимикача і трансформатора струму з апаратурою електровоза. При відсутності стисненого повітря в баку вимикача зробити кілька перемикань роз'єднувача, повертаючи вал ключем, вставленим в квадрат на його кінці, і переконатися у відсутності заїдань. При плавному повороті вала на включення роз'єднувача якір утримує електромагніту повинен переміщатися без заїдань і відкривати клапан 14;

зашунтувати контакти автомата мінімального тиску, подати на котушку утримує електромагніту напруга постійного струму 32,5 В, повернути вал до повного включення роз'єднувача, при цьому якір утримує електромагніту повинен залишатися втягнутим;

підняти тиск в баку до 3,5 кгс / см2 і випробувати вимикач на включення і відключення з пульта управління при номінальному оперативному напрузі в ланцюгах управління. Повторити випробування при тиску 6 та 9 кгс / см2, знявши перемичку з автомата мінімального тиску;

Рис. 63 Схема штепсельних роз'ємів ШР1 і ШР2 головного вимикача ВВВ-25-4М

випробувати вимикач на відключення від проміжного реле, пропускаючи через трансформатор, підключений до затискачів 1С / -К5 (див. рис. 63) реле РМТ, ток 258 ± 25 А, а також знижуючи тиск до 4,8-4,6 кгс / см2 . Контакти автомата мінімального тиску повинні замикатися при підвищенні тиску до 5,8- 5,6 кгс / см2;

випробувати вимикач на відключення від прямодействующім електромагніту змінного струму, пропускаючи через котушку змінний струм 10-11 А.

Технічне обслуговування та поточні ремонти
Технічне обслуговування та поточні ремонти. В процесі експлуатації головний вимикач ВОВ-25-4М слід піддавати всім видам технічного обслуговування і поточного ремонту згідно з Правилами поточного ремонту та технічного обслуговування електровозів змінного струму, а також Технологічної інструкції на поточний ремонт головного вимикача ВВВ-25-4М, разработанной'ПКБ ЦТ МПС .

Повітря, що надходить в вимикач, очищається від механічних домішок, масла і конденсату встановленими на електровозі фільтрами.

При технічному обслуговуванні ТО-3 необхідно перевірити стан порцеляни і ступінь його забруднення, а при необхідності очистити його. Визначити, чи не вибиті чи гумові прокладки в місцях, доступних для огляду; справний вихлопної клапан на голівці камери і чи немає на ньому обмерзання і т. п. В відсутності витоків повітря по зниженню тиску при надійно перекритому або відключеному воздухопроводе (зниження тиску за рахунок витоків не повинно перевищувати 1 кгс / см2 за 1 год). Перевірити затягування різьбових кріплень, звернувши особливу увагу на кріплення порцеляни. Кріплення порцеляни дозволяється затягувати тільки граничним ключем з моментом 2 кгс-м шляхом багаторазового послідовного обходу болтів або гайок по колу їх розташування, не допускаючи повороту їх за один обхід більш ніж на 60 °.

Необхідно також випустити конденсат з бака через спускову трубу; перевірити стан контактів роз'єднувача щодо їх чистоти, обгорання, механічних пошкоджень. Значне обгорання контактів роз'єднувача свідчить про ослаблення контактного натискання або про наявність причин, що викликають порушення запізнювання, натискання кожного ножа роз'єднувача на нерухомий контакт має бути однаковим і рівним 9-10 кгс (пружина, що створює натискання ножів на нерухомий контакт, повинна бути стиснута до 11 - 12 мм при відключеному роз'єднувачі).

В період утворення ожеледі рекомендується відключати вимикач без навантаження з метою руйнування утворилася кірки льоду. При технічному обслуговуванні необхідно дотримуватися правил техніки безпеки.

Під час проведення поточного ремонту ТР-1 необхідно виконати весь обсяг робіт, передбачений технічним обслуговуванням ТО-3, зняти нелінійний резистор, розкрити дугогасительную камеру і перевірити чистоту внутрішніх поверхонь ізоляторів, стан дугогасних контактів 50 (див. Рис. 62) і 43 і при незначному оплавленні зачистити їх. При значному пошкодженні дугогасильних контактів (глибоке вигоряння) їх необхідно замінити. Перевірити затягування контактів 50 і 43 і при необхідності підтягнути додатково при вивернутих стопорах. Під час установки нових контактів для забезпечення їх надійного кріплення при затягуванні удари молотка по торцевій частині необхідно наносити через дерев'яну або гетінаксовую прокладку. Після затяжки контакти застопорити з засверловкой.

Необхідно перевірити роботу вимикача при дії всіх електромагнітів, реле і автомата мінімального тиску, а також при дії захистів; перевірити втискаючись рухомого контакту 43, який повинен становити 6-8 мм (регулювати вивінчіваніем патрубка 42); змастити труться вимикача шаром мастила ЦИАТИМ-201 ГОСТ 6267-74, щоб уникнути перекосів деталей і можливості внаслідок цього руйнування порцелянової покришки нелінійного резистора перед його монтажем необхідно забезпечити площинність настановних поверхонь.

При поточному ремонті ПР-2 електровози виробляють розбирання головного вимикача. При цьому виконують всі роботи в обсязі поточного ремонту ТР-1. Крім того, необхідно повністю розібрати всі вузли вимикача; промити в бензині, протерти і покрити морозостійкої мастилом ЦИАТИМ-201 все труться передавального механізму до роз'єднувачів і підшипники, прочистити всі деталі блоку клапанів, приводу, зворотного клапана (мастило не застосовувати), перевірити стан сигнально-блокіровоч-иого пристрої, електромагнітів, проміжного реле і автомата мінімального тиску і при необхідності розібрати їх, вичистити і відремонтувати. У разі необхідності відремонтувати або замінити окремі деталі і вузли. Розбирати нелінійний резистор забороняється.
Перед установкою нелінійного резистора на вимикач необхідно перевірити його характеристики і виконати вимоги, зазначені вище. Струм резистора при температурі 25 ± 5 ° С і постійній напрузі 0,5 кВ має дорівнювати 1,5 А, а при 1,5 кВ - 4,3 А.

Коефіцієнт нелінійності опору в інтервалі напруг 12 і 15 кВ (постійного струму)

0,097

а = '= 0,20 4-0,25, \ glilh

де 1] - струм в мА при с7] = 12 кВ; 1% - струм в мА при і2 = 15 кВ.

Відхилення струму, що проходить через резистор при напрузі 15 кВ, і коефіцієнта нелінійності від зазначених меж допускається не більше 10%. Час підйому напруги і відліку струму не більше 10 с. У разі невідповідності резистора зазначеним характеристикам його слід замінити.

Після закінчення ревізії необхідно перевірити роботу вимикача в наступному порядку. Визначити кут повороту вала роз'єднувача, який повинен становити 60 + 1 °. Важіль 25 на валу роз'єднувача, призначений для заводу утримує електромагніту, встановити в таке положення, щоб відведення якоря електромагніту 16 починалося при повороті вала не більше ніж на 3 °. Перевірити кут повороту вала сигнально-блокувального пристрою, який повинен становити близько 90 ° при повному відключенні роз'єднувача. При цьому розмикання контактів повинно відбуватися при повороті вала роз'єднувача на 20 ± 5 °, рахуючи від відключеного положення.

Найкоротша відстань між струмоведучими частинами, розділеними розривом роз'єднувача, при його відключеному положенні повинно бути не менше 230 мм. Контакти роз'єднувача повинні входити до збігу осьових ліній, при цьому припустиме відхилення до ± 5 мм. Вал і з'єднані з ним ланки механізму не повинні мати будь-яких заїдань.

При поточному ремонті ПР-2 необхідно виконати наступне:

відрегулювати автомат мінімального тиску, щоб його контакти замикалися при підйомі тиску в баку до 5,6-5,8 кгс / см2 і розмикалися при 4,8-4,6 кгс / см2. Регулювання виробляти зміною натягу пружин;

перевірити роботу включає електромагніту 15 (див. рис. 62), який повинен забезпечувати відкриття клапана включення 13 при тиску 9 кгс / см2 і напрузі на котушці 32,5 В; роботу утримує електромагніту 16, який повинен забезпечувати відкриття клапана відключення 14 при тиску 9 кгс / см2 і утримувати якір у утягненому положенні при напрузі на котушці 32,5 В постійного струму, допускаючи включення вимикача; роботу прямодействующім відключає електромагніту змінного струму, який повинен забезпечувати відкриття клапана відключення 14 при тиску 9 кгс / см2 і ГЗК в котушці 10-11 А (регулювати вивінчіваніем наконечників електромагніту і важеля 33); роботу проміжного реле спільно з високовольтним трансформатором струму, пропускаючи через нього первинний струм 258 ± 25 А; відрегулювати проміжне реле, змінивши повітряний зазоп так, щоб воно спрацьовувало. Вимикач повинен надійно відключатися і включатися при тиску 3 кгс / см2. Це тиск не є робочим. Воно характеризує якість збірки і регулювання вимикача;

перевірити скидання тиску при відключенні і включенні вимикача, який не повинен перевищувати 2,5 кгс / см2, при відключенні від утримує електромагніту і початковому тиску в баку 8 кгс / см2 і 0,5 кгс / см2 - при включенні вимикача від елек тромагніта включення. Скидання тиску перевірити при закритій живильної повітряної магістралі;

перевірити пневматичну систему вимикача на витоку.

При початковому тиску в баку, рівному 8 кгс / см2, і перекритою живильної магістралі падіння тиску за рахунок витоків не повинно перевищувати 1 кгс / см2 за 1 год;

провести механічне випробування вимикача при тиску 8 кгс / см2 і оперативному напрузі 32,5 В; випробувати ізоляцію вимикача напругою 80 кВ частотою 50 Гц протягом 1 хв і ланцюгів управління вимикача напругою 2 кВ частотою 50 Гц протягом 1 хв.

Після закінчення наладки і регулювання вимикача перевірити стопореііе всіх регульованих елементів і на кожен з них нанести контрольну межу олійною фарбою.

Нижче наведено інструкції з безпеки:

налагоджувальні роботи, ремонти, ревізії і випробування, для виконання яких необхідне підведення стисненого повітря до вимикача, слід проводити на ділянці, огородженому з усіх боків металевою сіткою. Вхідні двері в зону огорожі повинна бути забезпечена замком і застерігають написами: «Вхід заборонено», «Стій - йдуть випробування»;

операції, пов'язані з наявністю в баку стисненого повітря, проводити при відсутності людей в зоні огородження;

роботи, пов'язані з необхідністю будь-якої розбирання вузлів, регулювання, затягування кріплень і т. п., проводити при відсутності стисненого повітря в баку, відкритої спускний пробці, повне зняття високої напруги і відсутності напруги в оперативних ланцюгах. В цьому випадку необхідно пам'ятати про можливість включення вимикача під дією пружини; небезпека від випадкових розривів порцеляни необхідно враховувати при експлуатації вимикача;
забороняється кантовать і піддавати ударам ящики з вимикачами і запасними порцеляновими ізоляторами, зберігати ізолятори в такому положенні, при якому вони стикаються один з одним і з металом, піддавати ударам металеві частини вимикача, пов'язані з порцеляною;

забороняється проводити остаточне затягування кріплень порцеляни простими ключами. Для остаточної затяжки кріплень порцеляни необхідно користуватися тільки моментним ключем, дотримуючись правил затяжки, зазначені вище;

забороняється перемикати секції котушки реле максимального струму (електромагніту автоматичного відключення) без зняття напруги з первинної ланцюга трансформатора струму;

при установці вимикача на електровоз його корпус повинен бути надійно заземлений на корпус електровоза. Місця для приєднання заземлюючого проводу повинні бути зачищені до металевого блиску і змащені тонким шаром технічного вазеліну.

Додаткові вказівки по техніці безпеки випливають з таких особливостей конструкції вимикача:

поворотний ніж роз'єднувача та інші рухомі частини, що наводяться в рух стисненим повітрям і пружинами, становлять небезпеку для людей, що знаходяться поблизу вимикача;

пустотілі порцелянові ізолятори, які наповнюються стисненим повітрям при тиску 9 кгс / см2 в процесі відключення вимикача, створюють небезпеку ураження людей осколками порцеляни при випадковому руйнуванні;

включення вимикача здійснюється за допомогою пружин незалежно від наявності стисненого повітря в баку і не виключає небезпеки механічного ураження при відключеному вимикачі; електромагніт автоматичного відключення підключений безпосередньо до вторинної обмотці трансформатора струму, тому розрив цього ланцюга тягне за собою появу високої напруги в разі протікання струму в первинної ланцюга трансформатора струму електровоза.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Електричний контроллер ЕКГ-8Ж

11.10.2022 15 Група Тема: Електричні машини постійного струму

02.11.2020 15 група Тема: Електричні машини змінного струму ВЛ80Т