24.11.2020 Група №15 Тема:Контролер машиніста КМЕ-70

 Призначення. Контролер машиніста призначений для управління режимами 'роботи електровоза. При його допомозі здійснюються перемикання в ланцюгах управління.

Технічні дані

Число кулачкових контакторів:

головного перемикача ....... ..... 9

реверсивного ».............. 6

гальмівного ».......... • ..... 5

Маса ....................... 26 кг

кулачковий контактор

Напруга номінальне ................ 110 В

Струм номінальний .................... 30 А

Розчин контактів ................... 5-8 мм

Провал контактів ................... 1,5-2 »

Натискання контактів ............ ..... Не менш

0,3 кгс

Сельсин Г / С-404

Напруга номінальне первинне ........... 110 В

Номінальна частота .................. 50 Гц

Струм збудження .................. Не більше

0,28 А

Споживана потужність ................. Не більше

8 Вт

Напруга номінальне вторинне ............ 50 В

Контролер машиніста є багатопозиційний апарат і складається з наступних основних вузлів: кулачкових валів, кулачкових контакторів, механічного блокування, перемикача гальмівної сили, сельсина, що є датчиком напруги для системи регулювання реостатним гальмуванням.

Всі ці вузли встановлені між двома рамами 1 н 7, з'єднаними рейками 3 і 4.

Група кулачкових контакторів і відповідний їй кулачковий вал становить перемикач: головний 2, реверсивний 6, гальмовий 5.

Для виключення помилкових дій машиніста все перемикачі зблоковані між собою за допомогою механічного блокування, яка складається з дисків, встановлених на кожному валу важелів і пружин.

Механічне блокування забезпечує наступний порядок взаємодії між валами:


можливість переміщення головною рукоятки в будь-яке положення при знаходженні реверсивної рукоятки в положенні ПП (Вперед і Назад), ОП1, ОП2, ОПЗ і гальмівної рукоятки в положення 0;

можливість переміщення гальмівної рукоятки в будь-яке положення при знаходженні реверсивної рукоятки в положенні ПП (Вперед і Назад) і головною рукоятки в положенні 0;

можливість переміщення реверсивної рукоятки в положення ОП1, ОП2, ОПЗ при знаходженні гальмівної рукоятки тільки в положенні 0, а в положення 0 при знаходженні головною і гальмівної рукояток в положенні 0;

неможливість переміщення головною і гальмівної рукояток при знаходженні реверсивної рукоятки в положенні 0.

Кінематична схема контролера приведена на рис. 145. Порядок замикання контактів перемикачів показаний на діаграмі (рис. 146).

Привід кулачкових валів всіх перемикачів ручної. Рукоятка реверсивного перемикача знімна.

Головний перемикач служить для управління електровозом в тяговому режимі. Вал головного перемикача розташований Соос-но з валом реверсивного перемикача і має наступні позиції: 0 - нульова; АВ •• - автоматичне вимикання; PB -

ручне вимикання; ФВ - фіксація виключення; ФП - фіксація пуску; РП - ручний пуск; АП - автоматичний пуск; БВ - швидке вимкнення.

Позиції О, АВ, РВ, ФВ, ФП, РП фіксовані, позиції АП і БВ з самоповерненням.

Реверсивний перемикач служить для подачі команд на зміну напрямку руху електровоза (Вперед або Назад). Позиції реверсивного перемикача наступні: Про - кульова; ПП Уперед - повне порушення; ОП1, ОП2, ОПЗ - відповідно перша, друга, третя ступені ослаблення збудження; ПП Назад - повне порушення.

Усі позиції реверсивного перемикача фіксовані. Гальмівний перемикач служить для управління електровозом в режимі реостатного гальмування і для плавного регулювання струму збудження двигунів, які працюють при цьому в режимі генераторів.

Позиції гальмівного перемикача наступні: Про - нульова; П - підготовка ланцюга до гальмування; ПТ - попереднє Гальмування з гальмівною силою до 12 тс; Гальмування.

Позиції О, П, ПТ і крайні положення зони Гальмування фіксовані. Позиції зони Гальмування нефіксовані.


На валу гальмівного перемикача встановлена профільна шайба, за допомогою якої проводиться поворот ротора сельсина.

Графік залежності вихідної напруги сельсина від утла повороту коромисла наведено на рис. 147.

Таблиця 32



На верхній рамі контролера машиніста встановлений перемикач гальмівної сили ПТС. Положення рукоятки ПТС визначає величину гальмівної сили електровоза в тоннах.

Перелік перевірок технічного стану наведено в табл. 32.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Електричний контроллер ЕКГ-8Ж

11.10.2022 15 Група Тема: Електричні машини постійного струму

02.11.2020 15 група Тема: Електричні машини змінного струму ВЛ80Т